diablo 3 bot



Witam Was serdecznie,


Dziś mam zaszczyt zaoferować Wam sposób na zarabianie kilku milinów każdego dnia, oferuje bota do diablo, materiały filmowe oraz wiele wiele więcej.

Co tak naprawdę dostaniecie ?

1. Moje autorskie gotowe skrypty do diablo dla kilku różnych klas,
które za Was będą zabijać bosa, zbierać złoto i wykonywac quest !
Moja postać ze średnim ekwipunkiem zarabia 3,5 mln złota
każdego dnia bez mojego udziału ! Bot może nawet za Was expić !

2. Ok.20 min materiałów filmowych, które krok po kroku nauczą Was jak tworzyć
 boty(skrypty) dla własnego użytku w wybranych przez Was lokalizacjach !

3. Otrzymacie mój autorski program, który będzie z poziomu gry umożliwiał włącznie i wyłączenie bota.

4. Otrzymasz dodatkowy film, który pokaże jak i gdzie farmić z wykorzystaniem gold find,
by zarabiać 37k w 5 min co daje 444k na godzine ! 

 5. Przedewszystkim WIEDZĘ jak to wszystko wykonać, by nigdy nie narzekać na braki złota w diablo3 !


FAQ



JAK DZIAŁA BOT?

Bot zabija bosów, zbiera z nich złoto, otrzymuje złoto za wykonanie questa i tworzy nowe gry w nieskończoność.
Oczywiście możesz też stworzyć własne sekwencje, opisałem Ci kilka moich gotowców które dodaje do aukcji !





CZY BOT JEST WYKRYWALNY?

Bot jest praktycznie niemożliwy do wykrycia, gdyż symuluje naturalne ruchy myszką i nie integruje w kod gry. Sprzedałem już ten zestaw 24 osobom, od ponad miesiąca każda z nich bezproblemowo farmi w diablo.






DLA JAKIEJ KLASY DZIAŁA BOT?

Dla każdej.






JAKI LVL POTRZEBUJE BY MÓC KORZYSTAĆ Z BOTA?

 Jeśli masz lvl 50-55~ to możesz użyć bota do expienia, przez noc powinien wbić 60 lvl za Ciebie, jeśli masz mniejszy lvl, to możesz go ustawić na niższym poziomie trudności gdzie również będzie za Ciebie expił. W poradniku filmowym jest krok po kroku wytłumaczone jak przygotować własne sekwencje !





MAM 60 LVL NA JAKIM POZIOMIE MOGĘ USTAWIĆ BOTA?

To zależy od ekwipunku ale przeciętna postać, bez problemu poradzi sobie na piekle, sam korzystam
z bota na piekle i generuje on za mnie dochód 3,5mln golda na dzień.





CZY POTRZEBUJE JAKIEGOŚ SPECJALNEGO EKWIPUNKU ?

Warto mieć przedmioty bogate w GOLD FIND, dzięki nim potwory wyrzucają z siebie więcej złota.
Na moich pozostałych aukcjach możesz zamówić taki zestaw !





DLACZEGO WARTO KUPIĆ U CIEBIE?

Z prostej przyczyny, wiedza zawarta w poradniku jest bezcenna i posłuży Ci do końca życia, a porady zawarte w materiałach filmowych pozwolą Ci ustawić bota, gdzie tylko będziesz chciał, będziesz mógł to zrobić zawsze.
Kupując gotowe sekwencje u innych sprzedawców nie masz gwarancji że za dzień lub dwa blizzard znerfuje jakąś lokalizacje i wyrzucisz pieniądze w błoto !




JESTEM AMATOREM, NIE WIEM CZY SOBIE PORADZĘ.

Potrafisz zjeść cały talerz zupy? BRAWO ! Oznacza to że z konfiguracją też sobie poradzisz, a stworzenie
sekwencji zajmuje około 2 minut ! Nawet laik komputerowy sobie poradzi.
Poza tym masz moje pełne wsparcie i możesz liczyć na moją pomoc !






CZY MUSZĘ MIEĆ JAKĄŚ SPECJALNĄ ROZDZIELCZOŚĆ NA KOMPUTERZE?

Sekwencje, które oferuje w aukcji są przeznaczone dla rozdzielczości 1920x1080,
jednak jeśli posiadasz inna to nie ma problemu, zestaw który Ci prześle pozwoli Ci ustawić skrypt POD KAŻDĄ ROZDZIELCZOŚĆ !  


Comments

Popular posts from this blog

Holiday Swap Reveal Post!

Albator Corsaire de l'Espace Torrent 1080p Telecharger

Le Manoir magique Torrent 1080p Telecharger